- Despre revista
- Volumul 1 (2002)
- Volumul 2 (2002)
- Volumul 3 (2003)
- Volumul 4 (2003)
- Instructions for authors
- Volumul 5 (2004)
- Volumul 6 (2004)
- Volumul 7 (2005)
- Volumul 8 (2005)
- Volumul 9 (2006)
- Volumul 10 (2006)
- Volumul 11 (2007)
- Volumul 12 (2007)
- Volumul 13 (2008)
- Volumul 14 (2008)
- Volumul 15 (2009)
- Volumul 16 (2009)
- Volumul 17 (2010)
- Volumul 18 (2010)
Spre o teorie unitară a învăţării şcolare
Radu, I.
2004, vol. V Pages 7-31 Abstract
Stilul atribuţional – antecedente psiho-sociale la femei
Marian, M., Drugaş, M., & Roşeanu, G.
2004, vol. V Pages 53-65 Abstract
Vulnerabilitatea cognitivă în depresie
Ciortin, A.
2004, vol. V Pages 81-91 Abstract
Factori de vulnerabilitate cognitivă în anxietate: credinţele iraţionale şi stresul
Ban, A.
2004, vol. V Pages 93-100 Abstract
Timpul criticii şi critica timpului
Popoveniuc, B.
2004, vol. V Pages 120-131 Abstract
Rolul autocunoaşterii în orientarea carierei. Eficienţa unui program de intervenţie
Roman, D.
2004, vol. V Pages 132-144 Abstract
Impactul stilului cognitiv în tulburările afective
Dindelegan, C.
2004, vol. V Pages 145-154 Abstract
Pages
- Despre revista
- Volumul 1 (2002)
- Volumul 2 (2002)
- Volumul 3 (2003)
- Volumul 4 (2003)
- Instructions for authors
- Volumul 5 (2004)
- Volumul 6 (2004)
- Volumul 7 (2005)
- Volumul 8 (2005)
- Volumul 9 (2006)
- Volumul 10 (2006)
- Volumul 11 (2007)
- Volumul 12 (2007)
- Volumul 13 (2008)
- Volumul 14 (2008)
- Volumul 15 (2009)
- Volumul 16 (2009)
- Volumul 17 (2010)
- Volumul 18 (2010)