- Despre revista
- Volumul 1 (2002)
- Volumul 2 (2002)
- Volumul 3 (2003)
- Volumul 4 (2003)
- Instructions for authors
- Volumul 5 (2004)
- Volumul 6 (2004)
- Volumul 7 (2005)
- Volumul 8 (2005)
- Volumul 9 (2006)
- Volumul 10 (2006)
- Volumul 11 (2007)
- Volumul 12 (2007)
- Volumul 13 (2008)
- Volumul 14 (2008)
- Volumul 15 (2009)
- Volumul 16 (2009)
- Volumul 17 (2010)
- Volumul 18 (2010)
Rolul mediului socio–cultural în dezvoltarea abilităţilor şi interesului copiilor pentru desen
Bonchiş, E.
2003, vol. III, Pages 15-22 Abstract
Principii metodologice şi statistice de identificare a relaţiilor de independenţă, de modelare sau de mediere dintre variabile
Sava, F.
2003, vol. III, Pages 23-32 Abstract
The essential in school
Szabo, Zs.
2003, vol. III, Pages 33-46 Abstract
Studiu de adaptare a Inventarului Stilurilor de Gândire pe populaţie din românia
Popa, S., & Bele, O.
2003, vol. III, Pages 58-71 Abstract
Rolul stilului atribuţional în declanşarea şi menţinerea distresului emoţional
Marian, M., & Stan, R.
2003, vol. III, Pages 97-112 Abstract
Motivaţia în opţiunea profesională la adolescenţi
Breban, D., & Bora, C.
2003, vol. III, Pages 113-125 Abstract
Influenţa categoriei de diagnostic asupra stilului cognitiv al pacienţilor depresivi
Dindelegan, C., Oros, G., Galiş, M., & Borza, A.
2003, vol. III, Pages 126-131 Abstract
Credinţe iraţionale şi satisfacţie maritală
Popuş, A.
2003, vol. III, Pages 132-145 Abstract
Convingeri iraţionale şi mecanisme de evaluare implicate în emoţii
Roman, D.
2003, vol. III, Pages 146-158 Abstract
Pages
- Despre revista
- Volumul 1 (2002)
- Volumul 2 (2002)
- Volumul 3 (2003)
- Volumul 4 (2003)
- Instructions for authors
- Volumul 5 (2004)
- Volumul 6 (2004)
- Volumul 7 (2005)
- Volumul 8 (2005)
- Volumul 9 (2006)
- Volumul 10 (2006)
- Volumul 11 (2007)
- Volumul 12 (2007)
- Volumul 13 (2008)
- Volumul 14 (2008)
- Volumul 15 (2009)
- Volumul 16 (2009)
- Volumul 17 (2010)
- Volumul 18 (2010)