- Despre revista
- Volumul 1 (2002)
- Volumul 2 (2002)
- Volumul 3 (2003)
- Volumul 4 (2003)
- Instructions for authors
- Volumul 5 (2004)
- Volumul 6 (2004)
- Volumul 7 (2005)
- Volumul 8 (2005)
- Volumul 9 (2006)
- Volumul 10 (2006)
- Volumul 11 (2007)
- Volumul 12 (2007)
- Volumul 13 (2008)
- Volumul 14 (2008)
- Volumul 15 (2009)
- Volumul 16 (2009)
- Volumul 17 (2010)
- Volumul 18 (2010)
Problematica metacogniţiei în procesul învăţării la elevi
Radu, I.
2002, vol. I, Pages 7-27 Abstract
Student who shoot students: seven contributing factors
McMahon, J.
2002, vol. I, Pages 28-34 Abstract
Depresia: diferenţe între dispoziţia naturală şi indusă
Marian, M.
2002, vol. I, Pages 83-88 Abstract
Teoriile cognitive ale depresiei. Implicaţiile acestora în consiliere
Marian, M., & Popa, S.
2002, vol. I, Pages 141-151 Abstract
Roluri de gen, diferenţe între sexe şi performanţa şcolară
Secui, M., & Tirla, L.
2002, vol. I, Pages 162-181 Abstract
Pages
- Despre revista
- Volumul 1 (2002)
- Volumul 2 (2002)
- Volumul 3 (2003)
- Volumul 4 (2003)
- Instructions for authors
- Volumul 5 (2004)
- Volumul 6 (2004)
- Volumul 7 (2005)
- Volumul 8 (2005)
- Volumul 9 (2006)
- Volumul 10 (2006)
- Volumul 11 (2007)
- Volumul 12 (2007)
- Volumul 13 (2008)
- Volumul 14 (2008)
- Volumul 15 (2009)
- Volumul 16 (2009)
- Volumul 17 (2010)
- Volumul 18 (2010)